Studio GO website thumb 1425x460

Studio Grafisch Ontwerp: Year 1

29.06.2024 - 08.09.2024

Deze zomer verhuist Studio Grafisch Ontwerp naar de DING Vitrine, waar je hun ontwerpproces live kunt volgen en deelnemen aan activiteiten.

Studio Grafisch Ontwerp biedt een programma voor recent afgestudeerde grafisch ontwerpers van LUCA School of Arts en KASK & Conservatorium/HOGENT en Howest waarin de identiteit van Design Museum Gent wordt herzien.

Tijdens de zomer van 2024 verhuist Studio Grafisch Ontwerp naar DING Vitrine. De vitrine zal functioneren als een dynamische presentatieruimte en een werkplek waar de studio actief hun zoektocht naar de toekomstige grafische identiteit van het museum zal voortzetten. Voorbijgangers kunnen via een projectie op het raam van de Vitrine live volgen wat de grafisch ontwerpers van de studio op hun computers aan het maken zijn. Daarnaast zal de studio ook enkele publieke activiteiten organiseren zoals een filmscreening en een talk. Kom deze zomer eens langs de DING Vitrine en beleef het ontwerpproces van Studio Grafisch Ontwerp van dichtbij.

Lees hier alles over Studio Grafisch Ontwerp en ontdek hun programma deze zomer.