Bad Beurs

Win je plek op de BAD-beurs!

Van 8 tot en met 11 februari 2018 landt de Belgian Art en Design beurs (BAD) opnieuw in het ICC in Gent. Dit jaar met een unieke formule voor designers! Speciaal voor deze editie ontwikkelde BAD een show-off-space waar designers voor een kleine bijdrage gedurende 4 dagen 1 tot 5 objecten kunnen voorstellen aan het grote publiek.

Ben je een jonge Oost-Vlaamse designer? Dan kan je een toonplek winnen! Design Museum Gent en Ministry of Makers geven starters een duwtje in de rug door hen een gratis toonplek aan te bieden op de beurs!

Wil je in aanmerking komen voor een gratis toonplek, stuur dan snel een foto van je design-object door, samen met je leeftijd, wat tekst en uitleg én een bewijs van woonst in Oost-Vlaanderen.

Interesse in een betalende beursplek? Dien dan snel je aanvraag in (de plaatsen zijn beperkt) en stuur een foto van je design-object mét tekst en uitleg door. Alle info over de voorwaarden kan je hier terugvinden!

Alle aanvragen moeten ten laatste op 10 januari ingestuurd worden. Ministry of Makers en Design Museum Gent selecteren de 5 winnende designers en zetelen ook in de jury voor het toekennen van de betalende plaatsen.