Rechts Averechts 36

Gratis inkom voor Gentenaars tijdens Gentse Feesten

Ben je Gentenaar? Toon je identiteitskaart aan de kassa en bezoek het museum gratis tijdens de Gentse Feesten!

Van 14 tot 23 juli bekijk je alle tentoonstellingen in Design Museum Gent gratis als Gentenaar. Voel textiel in Rechts / Averechts, ontdek de kleurrijke wereld van grafisch ontwerper Karel Martens in Motion en de werking van ons collectieteam in Collectie in Progress. Of geniet van een overzicht van het feestgedruis op de 16 meter hoge toren van 019.

Geen Gentenaar? De tentoonstelling Motion is gratis voor iedereen! Ook de toren van 019 blijft gratis tot september.

Doorheen het jaar blijft het museum natuurlijk gratis voor Gentenaars op zondagvoormiddag.